Descriere
Cuplaj cardanic simplu 30x58x122mm
Caracteristici Cuplaj cardanic simplu 30x58x122mm:
- Tip: 6G;
- Diametru interior: 30mm;
- Diametru exterior: 58mm;
- Lungime totala: 122mm;
- Greutate: 1,85kg;
Cuplajul cardanic simplu 30x58x122mm tip 6G este un accesoriu important în transferul de putere între două componente. Acesta este ideal pentru utilizare în mașini grele, cum ar fi vehiculele din industria minieră, construcțiile și agricole, unde puterile transmise sunt foarte mari.
În esență, cuplajul cardanic este un ansamblu format din două inele sau elemente, care sunt conectate prin intermediul unei punți de vilebrequin și un disc central flexibil. În cazul acestui cuplaj 30x58x122mm, acesta are un diametru interior de 30mm și un diametru exterior de 58mm, iar lungimea totală este de 122mm. Această dimensiune face ca acesta să fie potrivit pentru mașinile cu o capacitate medie de putere.
Cuplajul cardanic este fabricat din materiale de înaltă calitate, cu o greutate totală de 1,85 kg. Acesta a fost proiectat pentru a fi robust și rezistent pentru a face față unor condiții de lucru dificile. Un cuplaj cardanic simplu 30x58x122mm este un element esențial în funcționarea transmisiei armonice a unui motor. Ea ajută la transferul puterii și a cuplului de la arborele motorului la puntea de transmisie, fără pierderea de energie.
De asemenea, aceasta și creează o separare între două componente, asigurând că vibrațiile sau încărcăturile grele nu sunt transmise în jos spre celălalt element sau mașinărie. Cu ajutorul acestui cuplaj, mașina poate fi operată în mod sigur și eficient.
În concluzie, cuplajul cardanic simplu 30x58x122mm tip 6G este un accesoriu important a mașinilor industriale și a vehiculelor grele. Cu un diametru interior de 30mm și lungimea totală de 122mm, acest cuplaj este potrivit pentru mașinile de capacitate medie. Fabricat din materiale de calitate superioară, acesta este robust și rezistent pentru a fi utilizat în condiții de lucru dificile.
Cu ajutorul acestui cuplaj se poate asigura transferul puterii și cuplului între arborele motorului și puntea de transmisie fără pierderea de energie. Acesta oferă mașinii siguranța și eficiența necesară pentru a fi operată cu succes.