Pinion cu butuc 06B-2 z=45 dinti otel BC1610 (12-42mm)
Pinion cu butuc 06B-2 z=45 dinti otel BC1610 (12-42mm) de calitate superioara, la pret competitiv, disponibil in stoc sau la comanda!
Stoc ROMANIA: NU
Vă rugăm solicitați actualizare de preț și termen de livrare
Stoc 15-30 zile: DA
Stoc 60-90 zile: DA
Categorie: Pinion cu bucsa conica otel
COD: TD05045
Descriere
Pinion cu butuc 06B-2 z=45 dinti otel BC1610 (12-42mm)
Caracteristici Pinion cu butuc 06B-2 z=45 dinti otel BC1610 (12-42mm):
- Randuri lant: 2;
- Tip: 06B-2;
- Toli: 3/8×7/32;
- Numar dinti: z=45;
- Fixare: BC1610 (12-42mm);
- Diametru rola lant: 6,35mm;
- Pas lant: 9,525mm;
- Material: otel c45;
- 1.5kg;
Pinionul cu butuc 06B-2 z=45 dinti otel BC1610 (12-42mm) este un ansamblu mecanic folosit pentru transmiterea miscarii de la un motor la un sistem de joasa rotatie precum transmisia unei biciclete sau a unei masini.
Acesta este alcatuit din doua componente principale: pinionul si butucul.
Pinionul este o piesa cilindrica cu 45 de dinti conceputa sa se potriveasca cu un lant de transmisie de tipul 06B-2 si are dimensiunile standard de 3/8×7/32 toli.
Pentru a facilita montajul acestuia, pinionul este prevazut cu un diametru de rulment de 6,35mm si este construit din otel c45, un material cunoscut pentru durabilitatea si rezistenta sa.
Butucul este elementul care sustine pinionul si ofera suport pentru rotirea acestuia. Acesta este fixat cu suruburi, iar distanta intre butuc si pinion poate fi ajustata pentru a se potrivi cu un diametrul de fixare BC1610 (12-42mm).
Pentru a imbunatati performanta de transmisie, ansamblul de pinion cu butuc este conceput cu doua randuri de lant, astfel incat forta este distribuita uniform pe intreaga transmisie.
Pasul lantului este de 9,525mm, ceea ce asigura o buna precizie in transmiterea miscarii.
In concluzie, ansamblul de pinion cu butuc 06B-2 z=45 dinti otel BC1610 (12-42mm) randuri 2 este o solutie eficienta si durabila pentru transmiterea miscarii intr-un sistem de joasa rotatie, asigurand o buna transferare a puterii de la motor la sistemul de transmisie.