Descriere

Descriere

Pinion cu butuc lant gall 05B-1 z=18 dinti otel

Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 05B-1 z=18 dinti otel:

  • Randuri: 1;
  • Tip: 05B1;
  • Tol: 8×3;
  • Nr dinti: z=18;
  • Exterior: 49,3mm;
  • Diametru rola: 5mm;
  • Pas lant: 8mm;
  • Material: otel;
  • Interior: neprelucrat;
  • Compatibil cu lant gall de transmisie ISO din otel, inox, nichelat, hollow pin otel sau hollow pin inox;
  • 0.08kg;

Un Pinion cu butuc lant gall 05B-1 z=18 dinti otel reprezintă o piesă de schimb utilizată în sistemele de transmisie prin lanț.

Butucul lant gall este un element cu rol de prindere a lanțului, care face legătura între lanț și structura mecanică a mașinii. Pinionul este construit din oțel, un material rezistent la tensiune, uzură și şocuri.

Acesta are 18 dinți și face parte din seria 05B1, cu dimensiuni specifice de 8×3 toli.

În ceea ce privește caracteristicile tehnice ale acestui produs, diametrul exterior al pinionului este de 49,3 mm, iar diametrul rolei de lanț este de 5 mm.

Pasul lantului este de 8 mm, iar numărul de dinți este de 18. Pinionul este realizat din oțel neprelucrat, ceea ce înseamnă că suprafața sa nu a fost finisată și că va avea nevoie de tratamente suplimentare.

De asemenea, pinionul 05B-1 poate fi livrat într-un singur rand de dinți, ceea ce face ca acesta să fie adecvat pentru aplicații de transfer de putere care necesită o rată maximă de transmitere a forței.

Dezavantajul acestui tip de pinion este faptul că are o durabilitate mai mică decât modelul cu mai multe rânduri de dinți.

În concluzie, pinionul cu butuc lant gall 05B-1 este o piesă importantă în sistemele de transmisie prin lanț, asigurând transferul puterii și rotația mașinii.

Fiind construit din oțel de calitate, acesta oferă o rezistență și o durabilitate superioare, fiind compatibil cu o gamă largă de aplicații în domenii precum producția industrială, automotive sau agricolă.

Pinion cu butuc lant gall 05B-1 z=18 dinti otel

Scroll To Top
Close
Close

Shopping Cart

Close
No products in the cart.