Pinion cu butuc lant gall 08B-2 z=9 dinti tratati
Pinion cu butuc lant gall 08B-2 z=9 dinti tratati de calitate superioara, la pret competitiv, disponibil in stoc sau la comanda!
Stoc ROMANIA: DA
Stoc 15-30 zile: DA
Stoc 60-90 zile: DA
Categorie: Pinioane lant gall dantura calita
COD: PD09T09
Descriere
Pinion cu butuc lant gall 08B-2 z=9 dinti tratati
Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 08B-2 z=9 dinti tratati:
- Denumire alternativa: Roata dintata dantura tratata;
- Randuri: 2;
- Tip: 08B-2;
- Toli: 1/2×5/16;
- Nr dinti: z=9;
- Diametru exterior: 41mm;
- Diametru rolalant: 8,51mm;
- Pas lant: 12,7mm;
- Interior: neprelucrat;
- Greutate: 0.1kg;
Pinionul cu butuc lant gall 08B-2 z=9 este un element esențial în transmisia mecanică.
Acesta este utilizat în diverse aplicații, precum în sistemele de transmisie ale mașinilor, utilajelor agricole sau în industria alimentară.
Butucul lant gall oferă o fixare perfectă pentru elementele de transmisie.
Acesta este proiectat astfel încât să permită o funcționare lină și fără probleme a pinionului, permițând astfel un transfer optim de putere între elementele de transmisie.
Pinionul este fabricat din oțel de calitate superioară și este tratat termic pentru a oferi durabilitate și longevitate.
Datorită tratării termice, pinionul are o rezistență sporită la uzură și la coroziune, fără să afecteze performanța sa.
Randurile de dantură de tip 08B-2 sunt construite cu 9 dinti tratati, toli 1/2×5/16, cu un număr maxim de z=9 și un pas de lant de 12,7mm.
Acesta este proiectat pentru a se potrivi perfect cu alte elemente de transmisie, oferind o funcționare optimă a întregului sistem.
Diametrul exterior al pinionului este de 41mm, în timp ce diametrul rolelor de lant este de 8,51mm, ceea ce face acest pinion potrivit pentru diferite dimensiuni de echipamente.
Interiorul neprelucrat permite integrarea perfectă cu alte elemente de transmisie, cu un grad ridicat de precizie și durabilitate.
În concluzie, pinionul cu butuc lant gall 08B-2 z=9 este un element esențial în transmisia mecanică, oferind un transfer optim de putere între elementele de transmisie și garantând o funcționare lină și fără probleme a sistemului.