Pinion cu butuc lant gall 10B-1 z=10 dinti tratati
Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 10B-1 z=10 dinti tratati:
- Denumire alternativa: Roata dintata dantura tratata;
- Randuri: 1;
- Tip: 10B-1;
- Toli: 5/8×3/8;
- Nr dinti: z=10;
- Diametru exterior: 57.5mm;
- Diametru rolalant: 10,16mm;
- Pas lant: 15,875mm;
- Interior: neprelucrat;
- 0.27kg;
Pinionul cu butuc lant Gall 10B-1 este un element important al unui sistem de transmisie a puterii, utilizat in industrie si in alte aplicatii mecanice.
Acesta este alcatuit dintr-un butuc lant, un pinion si un lant cu pas de 15,875mm si 10B-1 tip randuri tratate de 1.
Are un numar de 10 dinti, iar diametrul exterior masoara 57,5mm, in timp ce diametrul rolelor lantului este de 10,16mm.
Pinionul cu butuc lant Gall 10B-1 este construit dintr-un material durabil, care il face rezistent la uzura si la coroziune. Are un design compact, care il face usor de instalat si de utilizat.
Pentru a functiona corect, pinionul trebuie sa fie compatibil cu lantul si sa aiba un numar corespunzator de dinti.
Lantul are o dimensiune de 5/8 x 3/8, iar forma dintilor este tratata special, pentru a asigura o performanta optima in trasmiterea puterii. Rolurile lantului sunt realizate dintr-un material durabil, care rezista la uzura si la rupere.
Rolurile lantului se deplaseaza pe dintii pinionului si ale rotilor din sistemul de transmisie, asigurand transferul puterii.
Pinionul cu butuc lant Gall 10B-1 este compatibil cu o varietate de aplicatii si poate fi folosit in combinatie cu alte componente mecanice.
Pentru a alege pinionul adecvat pentru aplicatia specifica, este necesar sa luam in considerare toate caracteristicile sistemului de transmisie, inclusiv marimea si capacitatea de incarcare.
Este important sa se acorde atentie procesului de instalare, pentru a asigura o functionare sigura si eficienta a sistemului de transmisie.
Este necesar sa utilizam instrumente si tehnici speciale pentru a asigura instalarea corecta a pinionului cu butuc lant Gall 10B-1.
In caz contrar, se pot produce defectiuni in sistemul de transmisie, ceea ce poate duce la pierderea puterii si la probleme de siguranta.