Descriere
Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel
Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel:
- Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel
Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel:
- Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel
Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel:
- Randuri: 3
- Tip: 12B3
- Tol: 3/4X7/16
- Nr dinti: z=35
- Exterior: 221mm
- Diametru rola: 12.7mm
- Pas lant: 19,05mm
- Material: otel
- Interior: neprelucrat
Pinionul cu butuc lant GALL 12B-3 este un component mecanic utilizat in industria de prelucrare a metalelor pentru a transmite putere si forta intre doua elemente. Acesta este construit din material de otel, cu un numar de 35 de dinti, astfel incat sa poata fi compatibil cu lantul de tip 12B3, cu o marime de 3/4X7/16 inch si un pas de 19,05mm.
Pinionul are 3 randuri de dinti, ceea ce il face un element mai puternic, capabil sa transmita o forta mai mare. Diametrul exterior al acestuia este de 221mm, iar diametrul rolei de lant este de 12,7mm. Pinionul este neprelucrat la interior, ceea ce inseamna ca este necesara prelucrarea acestuia pentru a fi compatibil cu arborele sau cu alte componente ce urmeaza sa fie folosite.
Pinionul cu butuc lant GALL 12B-3 este un component de calitate, proiectat si fabricat pentru a sustine sarcini de lucru riguroase si pentru a rezista in timp. Fiind construit din otel, acesta ofera o durabilitate si rezistenta crescute, iar marimea sa si numarul de dinti il fac versatil pentru o varietate de aplicatii industriale.
Pinionul cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti este un element important în transmisia de putere a unei mașini. Acesta este format dintr-un butuc lant și un pinion cu 35 de dinti din oțel. Pinionul are trei rânduri și este de tip 12B3, cu dimensiuni de toli 3/4X7/16.
Numărul de dinti, z=35, indică câte dinte are pinionul. Diametrul exterior al pinionului este de 221mm, iar diametrul rolei este de 12.7mm. Pasul lantului este de 19,05mm.
Pinionul este fabricat din oțel și are interiorul neprelucrat. Acesta este proiectat să ofere o transmisie de putere eficientă și fiabilă, deoarece o transmisie defectuoasă poate provoca probleme grave în funcționarea mașinii și poate duce la daune costisitoare.
Pinionul cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti este un component esențial într-o varietate de echipamente industriale și mecanice, inclusiv prese, motoare și utilaje agricole. Este un element de încredere în materie de transmisie de putere, iar dimensiunile și specificațiile acestuia îndeplinesc cele mai exigente cerințe din cadrul sistemelor de transmisie mecanică.
- Pinion cu butuc lant gall 12B-3 z=35 dinti otel
Pinionul cu butuc lant gall 12B-3 este un element important al sistemului de transmisie a puterii într-o mașină sau utilaj. Acesta este fabricat din otel și are 35 de dinti. Pinionul are un diametru exterior de 221 mm și o rola cu un diametru de 12,7 mm. Pasul lantului este de 19,05 mm, iar tipul de lant folosit este 12B3.
Pinionul cu butuc lant gall este format din butucul care se fixează în axul de transmisie și un set de dinți care se angrenează cu lantul. Pinionul este prevăzut cu un număr de 35 de dinti, ceea ce înseamnă că este potrivit pentru utilizarea într-un sistem de transmisie cu un lant cu aceeași specificație.
Acest tip de pinion este realizat din otel, un material durabil și rezistent, capabil să suporte sarcini mari și uzură. Materialul este neprelucrat la interior, ceea ce permite piesei să fie prelucrată în funcție de nevoile și specificațiile utilizatorului.
Randamentul sistemului de transmisie depinde de calitatea componentelor utilizate. Pinionul de tip 12B3 este unul dintre cele mai comune și eficiente tipuri de pinioane folosite în transmisiile cu lant. Designul cu trei randuri de dinți asigură o distribuție uniformă a forțelor dinamice pe toată suprafața dintelui, prevenind astfel uzura prematură.
Pinionul cu butuc lant gall 12B-3 poate fi utilizat într-o varietate de aplicații, de la utilaje industriale la vehicule comerciale. Este o piesă de schimb importantă și necesară în orice sistem de transmisie, asigurând funcționarea corectă și eficientă a mecanismelor de transmisie a puterii.