Pinion fara butuc lant gall 16B-1 z=39 dinti otel
Caracteristici Pinion fara butuc lant gall 16B-1 z=39 dinti otel:
- Randuri lant: 1
- Tip: 16B-1
- Toli: 1″X17.02
- Nr dinti: z=39
- Diametruexterior: 328,8mm
- Diametru rola lant: 15,88mm
- Pas lant: 25,4mm
Pinionul este un component esențial al unui sistem de transmisie cu lanț, fiind responsabil pentru transmiterea rotativă a puterii de la motor către restul mașinii. În cazul pinionului fără butuc lant Gall, acesta este proiectat fără un butuc central, ci cu o gaură de dimensiuni corespunzătoare în mijlocul sa. Acest lucru îi permite să fie montat direct pe un arbore sau să fie fixat în locația dorită cu ajutorul unei elemente de fixare suplimentare.
Pinionul cu numărul de înțepături 16B-1, cu un număr de 39 de dinți din oțel, asigură o presiune și un transfer de putere adecvate prin lanțul corespunzător de același tip. Datorită dimensiunilor și formei sale, acest pinion este adecvat pentru aplicații care necesită o rată de transfer adecvată a puterii, fiind utilizat, în general, în mașinile și echipamentele din industriile grele, inclusiv în mașinile de construcții și echipamente agricole.
Rândurile de dinți de tip 16B-1 sunt proiectate pentru a se potrivi cu lantul corespunzător, asigurând o potrivire perfectă între cele două componente. De asemenea, numărul de dinți z=39 îl face compatibil cu alte componente ale sistemului de transmisie, asigurând o funcționare fluentă și fără probleme.
Diametrul exterior al rolei este de asemenea important, deoarece acesta influențează contactul dintre lanț și pinion. În acest caz, diametrul exterior este specificat în funcție de rolul rolului din lanț corespunzător și este de asemenea de 25,4 mm. Acest lucru asigură o potrivire perfectă între lanț și pinion pentru a asigura o funcționare perfectă.
Materialul din care este confecționat pinionul este oțelul, un material durabil și rezistent capabil să reziste uzurii și eforturilor intensive din aplicațiile industriale. Oțelul folosit pentru producerea pinionului trebuie să fie de calitate superioară, pentru a asigura o durată de viață mai lungă și o performanță mai bună a componentei în ansamblul sistemului de transmisie.