Descriere
Pinion fara butuc lant gall 24B-2 z=18 dinti otel
Caracteristici Pinion fara butuc lant gall 24B-2 z=18 dinti otel:
- Randuri lant: 2
- Tip: 24B-2
- Toli: 1″1/2X1
- Nr dinti: z=18
- Diametruexterior: 234,3mm
- Diametru rola lant: 24,40mm
- Pas lant: 38,1mm
Dacă ești pasionat de biciclete sau mecanică, cu siguranță ai auzit de termenul „Pinion fara butuc”. Acest sistem de transmisie a fost proiectat pentru a înlocui transmisia cu lanțuri și angrenaje, oferind astfel o alternativă mai eficientă și mai fiabilă. Piniile sunt ușor de instalat și de întreținut și, prin urmare, au devenit populare în rândul cicliștilor și al producătorilor de biciclete.
Din punct de vedere tehnic, Pinion-ul fără butuc lant gall 24B-2 z=18 dinti otel randuri tip 24B-2 toli numar de dinti z=18 exterior diametru rola pas lant 38,1mm material interior este format dintr-un set de părți mobile care realizează transmiterea puterii de la pedale la roata din spate. Dintre toate componentele, lantul și angrenajul sunt cele mai importante.
Lantul folosit este de tip 24B-2, cu 18 dinti, fabricat dintr-un material durabil de oțel. Acesta este bine cunoscut pentru durabilitatea sa și pentru faptul că poate supraviețui la utilizare intensă. Angrenajul, la fel ca lantul, este fabricat din oțel și are, de asemenea, 18 dinti.
Pentru a călări în siguranță și pentru a obține cele mai bune performanțe din Pinion-ul fără butuc lant gall 24B-2 z=18 dinti otel randuri tip 24B-2 toli numar de dinti z=18 exterior diametru rola pas lant 38,1mm material interior, este necesar să instalezi componentele corect. Dacă nu sunteți sigur în privința cum să faceți acest lucru, ar trebui să cereți ajutorul unui mecanic calificat sau să aveți grijă să citiți cu atenție instrucțiunile din manualul de utilizare.
În general, Pinion-ul fără butuc lant gall 24B-2 z=18 dinti otel randuri tip 24B-2 toli numar de dinti z=18 exterior diametru rola pas lant 38,1mm material interior este o alegere excelentă pentru cei care caută o transmisie fiabilă și durabilă pentru biciclete. Deși poate fi mai scump decât alte opțiuni, mulți cicliști consideră că merită investiția dată fiabilității și performanței ridicate pe care o oferă.