Roata de lant cu butuc 06B-3 z=45 fonta
Caracteristici Roata de lant cu butuc 06B-3 z=45 fonta:
- Nr randuri lant: 3
- Tip lant: 06B-3
- Nr dinti: z=45
- Toli: 3/8×7/32
- Diametru rola lant: 6.35mm
- Pas lant: 9.525mm
- Diametru interior: Standard / Neprelucrat
- Material: fonta EN-GJL-250 UNI EN 1561
Roata de lant cu butuc 06B-3 z=45 din fonta este un element mecanic folosit in multe aplicatii industriale. Aceasta roata este proiectata sa functioneze cu un lant cu pas de 9.525mm si diametru de rola de 6.35mm. Roata are un numar de 45 de dinti si un diametru exterior de aproximativ 3/8 x 7/32. Aceasta roata este construita din materialul EN-GJL-250, care este o fonta standard calitativa, conform cu specificatiile UNI EN 1561.
Roata de lant cu butuc este una dintre cele mai importante componente ale unui sistem de transmisie prin lant utilizat in multe echipamente industriale, cum ar fi utilajele agricole, echipamentele de transport sau utilajele de prelucrare a metalelor. Aceasta roata este construita din fonta datorita proprietatilor sale, cum ar fi duritatea, rezistenta la uzura si abraziune, capacitatea de a absorbi socurile mecanice si rezistenta la coroziune.
Roata de lant cu butuc 06B-3 z=45 este proiectata sa suporte incarcari mari, sa tina lantul strans si sa transmita puterea de la motor la diferitele parti ale echipamentului. Prin folosirea acestei roti, puteti fi siguri ca lantul va rula lin, fara sa se blocheze sau sa se desprinda de pe roata. Aceasta roata este de asemenea usor de instalat si poate fi adaptata la diferite tipuri de aplicatii, in functie de cerintele echipamentului dumneavoastra.
In concluzie, roata de lant cu butuc 06B-3 z=45 din fonta este un element important pentru orice echipament industrial care utilizeaza un sistem de transmisie prin lant. Alegerea unei roti de calitate poate asigura o functionare eficienta si fiabila a echipamentului pe termen lung. Aceasta roata este un excelent exemplu al ingineriei mecanice moderne, si poate ajuta la imbunatatirea eficientei si productivitatii intregului sistem de transmisie prin lant.