Pinion cu butuc lant gall 10B-2 z=24 dinti tratati
Pinion cu butuc lant gall 10B-2 z=24 dinti tratati de calitate superioara, la pret competitiv, disponibil in stoc sau la comanda!
Stoc ROMANIA: DA
Stoc 15-30 zile: DA
Stoc 60-90 zile: DA
Categorie: Pinioane lant gall dantura calita
COD: PD10T24
Descriere
Pinion cu butuc lant gall 10B-2 z=24 dinti tratati
Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 10B-2 z=24 dinti tratati:
- Denumire alternativa: Roata dintata dantura tratata;
- Randuri: 2;
- Tip: 10B-2;
- Toli: 5/8×3/8;
- Nr dinti: z=24;
- Diametru exterior: 128.3mm;
- Diametru rolalant: 10,16mm;
- Pas lant: 15,875mm;
- Interior: neprelucrat;
- 3.12kg;
Pinionul cu butuc și lanț gall 10B-2 cu 24 de dinți tratați pe două rânduri de tip 10B-2, cu dimensiuni de 5/8×3/8 de toli.
Are un număr de 24 de dinți și un diametru exterior de 128,3 mm, iar diametrul rolei de lanț este de 10,16 mm. Pasul lanțului este de 15,875 mm, iar interiorul este neprelucrat.
Aceste specificații sunt importante pentru cei care lucrează în domeniul ingineriei și mecanicii și care utilizează aceste piese pentru mașinile și echipamentele pe care le proiectează.
Pinionul cu butuc și lanț gall 10B-2 este esențial pentru transmiterea puterii și mișcării între componente.
Tratarea cu două rânduri de dinți asigură o acțiune mai uniformă și mai eficientă a lanțului, crescând astfel performanța și eficiența generală a întregului sistem mecanic.
Dimensiunile exacte ale pinionului sunt de asemenea critice pentru proiectarea și fabricarea sa.
Diametrul exterior, diametrul rolei de lanț și numărul de dinți sunt toți factori esențiali în asigurarea unei compatibilități adecvate cu celelalte componente ale mașinii sau echipamentului în care este utilizat.
În concluzie, pinionul cu butuc și lanț gall 10B-2 este un element important pentru transmiterea puterii și mișcării între componente în mașini și echipamente.
Specificațiile sale exacte, cum ar fi dimensiunile, numărul de dinți și tratamentul cu două rânduri de dinți, sunt critice pentru asigurarea performanței și eficienței întregului sistem mecanic.