Descriere

Descriere

Pinion cu butuc lant gall 20B-1 z=20 dinti otel

Caracteristici Pinion cu butuc lant gall 20B-1 z=20 dinti otel:

  • Randuri: 1
  • Tip: 20B1
  • Tol: 1″1/4X3/4
  • Nr dinti: z=20
  • Exterior: 218,1mm
  • Diametru rola: 19.05mm
  • Pas lant: 31,75mm
  • Material: otel
  • Interior: neprelucrat

Pinionul cu butuc lant gall 20B-1 z=20 dinti este un element important in transmisia de putere a masinilor si sistemelor mecanice. Acest tip de pinion este format dintr-un butuc lant si un set de dinti care se angreneaza cu lantul pentru a transmite puterea de la un ax la altul.

Dintii pinionului sunt din otel, au un profil de tip 20B1, iar numarul de dinti este de 20. Diametrul exterior al pinionului este de 218,1 mm, iar diametrul rola este de 19,05 mm. Pasul lantului este de 31,75 mm, ceea ce inseamna ca pinionul poate fi folosit cu un lant corespunzator acestui pas.

Pinionul are un rand de dinti, ceea ce inseamna ca dintii sunt asezati intr-o singura linie, iar lungimea lor este de 1 ¼ inci x ¾ inci. Interiorul pinionului este neprelucrat, ceea ce inseamna ca poate fi personalizat si adaptat nevoilor specifice ale fiecarei aplicatii.

In general, pinioanele cu butuc lant gall sunt utilizate in aplicatii unde este necesara transmiterea puterii prin intermediul unui lant. Acestea pot fi intalnite in diverse domenii, precum constructia de masini industriale, agricultura, industria alimentara sau a materialelor de constructie.

Avand in vedere ca pinionul cu butuc lant gall 20B-1 z=20 dinti este fabricat din otel, acesta este foarte rezistent si poate fi utilizat in conditii de functionare dificile. In plus, angrenajul dintilor asigura o transmitere eficienta a puterii, fara pierderi semnificative de energie.

In concluzie, pinionul cu butuc lant gall 20B-1 z=20 dinti este un element important in transmisia de putere si poate fi utilizat cu succes in diverse aplicatii industriale.

Pinion cu butuc lant gall 20B-1 z=20 dinti otel

Scroll To Top
Close
Close

Shopping Cart

Close
No products in the cart.